Moster!

Hej idag är det söndag och dagens planer ser ut såhär. Skall först till siri en stund sen skall jag packa väskan och så skall jag till moster för mamma och pappa skall bort 2 dagar. så då skall jag vara hoss min syster och min borbros barn skall också komma dit alltså min kusiner för min morbror och hans fru skall ka med mamma och pappa så Det skall bli såå kul att få vara med mosteroch kusinerna. Der är bara det att vi är ju 7 barn sammanlagt för jag har 4 kusiner + jag och mina två syskon. så det är jätte trångt då vi skall sova. Men detskall nog gå braa. men nu skall jag äta och sen skall jag åka rill siri så heej dåå


//kandis

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mickael jackson och ashely tisdale

2010-03-10 @ 19:41:16
URL: http://hannaericas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0