Kiva :D

Hej Kom just hem från skolan vi slutade lite tidigare idag för vi övade till teater ch å sånt . Och nu sittter jag , linn , adreas , sofia Och rasmus här hoss mig och vi har jätte kiva och  äter godis Och lyssnar på musik och de vi lyssnar på är Demi lovato som är jätte bra på att sjunga och här väldigt fina lätar :D. Men pojkerna tkr hon är skiit men så är ju pojkar men nu skall jag laga ett kändis inlägg och det blir om demi idag :D Men ikväll kmr jag inte att blogg något för jag skall på någon teater övning Men kanske jag hinner med ett men vi får see så hej dåå



//kandis :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Det kan jag nog göra om du länkar mejj :D

2010-02-16 @ 14:38:50
URL: http://ericasofiaa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej. söt blogg! vart bor du ? svara gärna ! puss

2010-02-20 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0