God morgon!

Goodmorgon alla bloggläsare. Snart skall jag nog fara till skolan men först skall jag äta frukost och sminka mig å fixa håret för de sprätar ju åt alla hål :D. Skolan kmr nog att vara tråkig som vanligt Men man kan ju göra den rolig också om mna gör som jag , linn , adreas , rasmus och zakarias gjorde en gång. Det var rast så då for vi hem till andreas en etund :D och så for vi till butiken. och det var ju på skol tid så då vi kom tillbaka var int vår Lärare så glad för de hae ringt och sökt oss :P men strunt i dom vi får vel göra som vi vill. men vi fick ju kvarsittning men jag minns int hur länge men skiit i det :D och mamma och pappa var nog inte heller så glada då jag kom hem men det gick nog om ganska snabbt det. så kanske man borde pröva det på nytt för det var ju en stund sen :D men nu måste jag gå och se om platttången blvit varm. så heeej dåå och ha en braa dag :D



//kadis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0