Fredag !!

Hej nu är det äntligen Fredag. I skolan hade vi mo x2 , fi , ma , bi/ge. så där var det tråkigt. Men iallafall efter skolan så for jag med sofia , linn coh fanny på stan. där köpte jag ja jag kan visa det i senare i inlägget. MEn på stan var vi ungefär 3 timmar sen for jag och linn snabbt via henne och sen for vi till Andreas och där var åckso Dennis och Rasmus.Så där stannade vi en stund och sen for jag hem :D Och ikväll kmr ju let's dance där hejjar jag på (Elin & daniel) och (matias & cissi). Men nu skall jag först gå och dusha och sen skall jag gå och mysa i soffan heej dåå :D kmr kanske ett kändis inlägg efter det här inlägget också :D så ni bara veet :D









Här var det jag köpte!


//kandis




Kommentarer
Postat av: Hanna

snygga kläder :D

2010-02-13 @ 07:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0