Sportlov!

Hej nu har man äntligen fått sportlov. och det är ju såå härligt. Och nu sitter jag och kollar på fina vår och sommar kläder som jag kanske skall beställa. för det är ju såå kallt och tråkigt där ute nu så jag tänkte pigga uppp mig själv. och det första tipset var att jag skulle titta på lite fina kläder. me jag började bara längta. men här kmt lite som jag hittade.





Den här är kanske inte såå sommring men jag gillade den ändå jag skall nog köpa den :D




Har nog redan en sån här fast anna färg. men man kan ju alltid ha flera färger :D



härlig skall nog köpa den också



och den här är köpt :D




snygg va gillade mest nitarna på axlarna


och såna här linnen älskar jag de är bara föör härliga ha köpt många färger :D


snygg :D


också väldigt snygg



Åhh den  är såå snygg



och den är år ju såå snygg så jag köper nog allt det här tror jag












och nu kommer ACCESSOARER



ett snyggt armband




ett snyggt diadem



söött litet blommigt bälte


snyggt



och en snnygg väska

okej det kanske inte var såå jätte somriga kläder och accessoarer men de var ju snygga :D


/kandis

Kommentarer
Postat av: CLIP

mycket fint!

2010-02-26 @ 21:08:05
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Miranda

snygga kläder :D

2010-02-27 @ 11:18:01
Postat av: Hanna

sv: tack du med och snygga kläder

2010-02-27 @ 13:36:28
URL: http://hannaericas.blogg.se/
Postat av: Ewsko

snygga :D

2010-02-27 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0